Siitä on jo varmaan aika kauan aikaa kun mä oon viimeeksi ollut täällä. Muutama kuukausi varmaan...

Eli, perjantaina mä lähden viikonlopuksi Lontooseen. Aion vaan shoppailla ja shoppailla. Ja ehkä kunnon turistina voisin käydä myös kaksikerroksisessa bussissa...

Eli mun kaverit oli viikonloppuna yötä. Laulettiin varmaan neljä tuntia SingStar peliä vai mikä se sit onkaan, johonkin kahteentoista. No sitten yks mun kaveri päätti soittaa sen kaverille, sanotaan sitä nyt vaikka M:ksi (eihän mulla ole vielä täällä ketään M nimistä?). Vähän ajan kuluttua mun kaveri päätti mennä laulamaan ja vaan tyrkkäsi kännykkänsä mulle. Lopulta siinä kävikin niin, että juttelin M:än kanssa jotain kaks tuntii varmaan. Sen jälkeenkin oon jutellut M:än kans kännykäs aika paljon. Oon tuntenut sen kuitenkin vaan pari päivää. Mutta parasta oli, kun kuulin, että M tulee kesätöihin paikkaan, joka on ihan lähellä minua! Hymyilin koko eilisen päivän kuin naantalin aurinko. Nähdään sitten kesällä ja M on jo ehdottanut, että pääsisin hänen moponsa kyytiin. Uskon, että kesästä tulee kaikkein paras ikinä...