Juttelin eilen M:än kaa jotai pari tuntii. Mä en oo varma kuin kännis se oikee oli, mut mulle se väitti et ei oo ees juonu paljon. Mut M selitti jotai sellast et sil oli ikävä mun ääntä, ku en soittanu sil ollenkaa koulus ja kaikkee tällast. Se oli jonkun kaverin luona ja juttelinkin yhen M:än kaverin kaa vähän aikaa. Tyyppi toisteli vaan koko ajan sanoja: "Hei vaan hei!" No mut olin siin vähän aikaa jutellu M:än kaa, ku se yhtäkkii on sillee: "Mä tykkään susta. Mä en oo kyl koskaan nähny sua, mut silti mä tykkään susta." Siis mitä vittua? Tai kyl mäki siit varmaa tykkään, mut silti...

Sit ku M:än kaverit alko kysellä tietenki et kuka mä oon, ni M oli kertonu mis mä asun, et aika kaukaa, mut siin vaihees ku M kerto, et se ei oo koskaa nähnykkää mua, pikkase kaikki repes:) Repesin itekki, koska se oli vaan niin hauskan kuulosta, ku M kehuu mua tosi paljon ja sit käy ilmi et me ollaan tunnettu vast muutama päivä ja et ei olla koskaa nähtykkää...