Eli eli. R ja S pitäs saada yhtee. Ku R ei oo kiinnostunu kenestäkää pitkään aikaan ni yritetään parin kaverin kaa estää ettei se jää sit ihan yksin. Ku mä haaveilen edelleenn siit yhest ja E:llä on aina joku ja I:llä on kans varmaa joku. Eiku niil meni poikki. Mut ei se nyt oo se tärkee juttu.

Eli R kuulemma on kiinnostunu S:stä mikä on hyvä juttu. E yrittää puhuu jollekin joka puhuis S:lle ja sen kautta jotain juttuu yritetään saada noil kahel. Ja moku disco tulee kans koht ja siel voidaan kans suunnitella jotai.

Mut noi homot väittää et mä olisin kiinnostunu O:sta. Vaikken oo koska mä tykkään edelleen EL:stä. Mut koska EL asuu niin kaukana kaverit sano et O vois olla varal. Mä en kyl edelleenkään usko siihen juttuun. Ja sit on kans K, jos ei oo myöskään mitää vikaa. Ja koska se EL just asuu niin kaukana ja mä nään sen vast joskus syyskuun puol välis, ni mä voisin keskittyy O:hon ja K:hon. Vaik mä en tota O:ta niin hyvin tunnekaa.

Näist mun kirjain selityksist ei varmaa ymmärrä mitää, mut en viitti oikeitakaa nimii laittaa. Joten lyhennän ne ajatelleen vaan omasta parastani.