Taas täällä pitkästä aikaa. Nyt kesällä en varmaan jaksa kauheasti kirjoitella, kun on kaikkea muuta menoa. Lähden Brysseliin tiistaina ja loppuviikosta meille tulee jotain Indonesialaisia. En oo varma miksi, mutta mennään niiden kanssa varmaan Särkänniemeen. Juhannuksen jälkeen menen V:n ja T:n luo yöksi. Ja parin viikon päästä lähdenkin kolmeksi viikoksi Oxfordiin. Ja huomenna kaverin rippijuhlat.

M ja mä ollaan kavereita. Tai niin mä ainakin luulisin. Siitä en niinkään oo varma.. Se selittää aina sen kavereille kuinka kaunis mä olen ja tällee... Mä tapasin muuten sen pari viikkoo sitten. Sen kyydissä mopolla ajettiin varmaan jotain 50 kilsaa ja koko matkan satoi. Miettikää oikeasti, perillä juoksin kyttii karkuun oikeastaan melkein ihan tuntemattomien tyyppien kanssa ja ihan tuntemattomassa paikassa. Se todellakin oli tosi sekava yö...