Miks koulun piti alkaa? Taas sitä samaa kidutusta. Kesäloma meni ihan liian nopeasti ohi.

Okei, eli mä en ookaa kirjotellu varmaa koko kesänä. On ollu niin kiireistä et ei oo oikee ehtiny. No mä yritän selittää mahdollisimman lyhyest mitä kaikkee on tapahtunu.

Mä ja M ollaa nykyää vaa kavereita.

Kesän alus oli kaverin rippijuhlat, jonne mä menin vahingos viikkoo aikasemmin. Mä olen kesäl aina ihan sekasin viikoist ja päivist...

Sit kävin Brysselis shoppailemas.

Ja sen jälkee päästää kesän kohokohtaan, eli kielimatkaan. Menin Englantiin, Oxfordiin, Drama Campil. En tuntenu ketää muita suomalaisii, mut heti sain kavereita ku lentokentäl alettii jo pelata fuskupaskaa ja mä tietenkin voitin. Varmaa ainoo korttipeli minkä osaan. Se matka oli kyl aika mielenkiintonen. Yks ilta juostii suomalaisten kaa ympäri keskustaa toistemme perässä, huudettiin toisillemme suomeksi ja "riideltiin". Oikeastaan me vaa vedettii joku improvisoitu näytelmä, mut poliisit ja kaikki muut ei vaan ihan ymmärtäny sitä... Sit mä murtauduin mun isäntäperheeseen. Tai oikeastaan yks tuntematon tyyppi autto mua murtautumaan sinne. Ja seuraavana päivänä murtauduin kouluun. Se oli periaattees vahingos... Juttua oli norjalaisen, italialaisen ja ruotsalaisen kaa. Heti ekasta päivästä lähtien ahdisteltii sitä ruotsalaist. Sil jää varmaa draumat.. Sit yks päivä saatiin kavereiden kaa sellanen idea, et laitetaa laput paitaan kiinni, mis lukee "Free hugs!" Se oli just hauskaa ku kaikki söpöt poja tuli halaa. Varmaa 30 poikaa yhen tunnin sisäl... Et mulla todellakin oli hauska matka:)

Sit sen jälkee heti cheerleading leiril. Siellä iskettii sit jotai golffareit, pelattii niiden kaa illal futist ja tällee. Ja mä sain pitää maajoukkueen huiskii kädes, mikä oli kyl aika hieno hetki.

Sit oli kummitädin häät. Se meni jonku ranskalaisen kaa naimisiin, et kirkko oli sit täynnä sen kaikki ranskalaiset sukulaiset. Ne oli aika hauskoi... Opetettii niil letkajenkkaa ja tansittii twistii koko yö. Tai mun twist taidot nyt ei oo mitkään kauheen hyvät. Tai yhden ranskalaisen mä kyl sain hurmattuu.

Siinä oli suurinpiirtein mun kesä. Tai ei tähän nyt kaikkee jaksa kirjottaa...