Eli nyt mä voisin selittää mikä idea nois visiois on jos mä en oo sitä viel kertonu. Idea on aika yksinkertane. Kaks tyyppii yritetään vaa saada yhteen. Esim. tää tärkein visio on nyt R ja S. Jossain vaihees yritin E:tä ja O.ta saada yhteen, mut se visio meni perseelleen, koska O alko olee JN:än kans. Nyt uusin visio on I ja JP. (J- kirjaimel alkusii nimii on sen verran et pitää sit laittaa tollee vammasest)

Mut huomen on tosi ihana päivä, koska mä nään EL:än! Koko viikonlopun asun sen kaa samas talos ku nähään sellasel kielileiril. Ja kaikki mun parhaat kaverit tulee kans sinne. Ja tottakai R ja sen ihana 6pack tulee kans. V ja mä saadaan selittää 6packist koko viikonlopun. Mä voisin kertoo myös muist kavereist keit sinne tulee. V on ehkä mun paras kaveri niist. Tai sit Dr. T (toi nimi on sit vähän erilaimen ku siihen tule toi Dr. eteen. Joku inside vitsi). Sit onks kans TN, EV, SS ja VE. Mä alan itekkin mennä jo sekasin näist nimist...