Mä täällä taas. Kukaan ei varmaan lue näit mun juttui, mut ei sen niin välii. Aina kun mä oon kirjottanu tänne jotai, mul on ollu joku aihe. Mun jutut on saattanu tuntuu jopa järkevilt. Mut nyt mä vaan selitän tänne jotai.

Kaikki visiot täyttää mun mielen. Älkää kysykö mitä mä noil visioil tarkotan. Pari kaverii voi varmaa tietää mut mä nyt en usko et ne eksyis näille sivuille. Eka mul oli yks kaveri minkä kaa me mietittiin kaikkii visioit. Kerran yks onnistu mut kaikki muut on menny aina jotenki pieleen. Mut toivo elää edelleen. Siis oon mä edelleen kavereit ton tyypin kaa, mut ongelma on se et kesäl me nähtiin melkee joka päivä ni noit visioit pysty suunnittelemaanki. Mut nyt tyyppi asuu aika kaukana ja me nähään seuraavan kerran joskus syyskuus. Et mesen kans ollaan yritetty jotain suunnitella. Mut kerroin paril koulukavereil mikä noitten visioiden ideana on ja mietitään niit joskus. Kavereil meni kyl vähän ajan pääst hermot mun visioitten kaa:D Ku ne ei ollu ihan tyytyväisii joihinki mun ideoihin.

Kertoisinkohan mä mikä noitten visioiden idea on? No ehkä sit joskus. Ei se oo mikään ihmeellinen juttu, mut niit on hauska välitunneil miettii.

Jos joku eksyy näil sivuil ja jaksaa lukee koko jutun ja päättää viel kysyy mikä noiden visioiden idea on, ni sit mä voin varmaa kertoo. Mut ketää ei varmaa kiinnosta..