Mikä tekee Yhdysvalloista niin paljon paremman maan? Siihen ei välttämättä löydy oikeaa vastausta. Siellä kaikki on vaan suurempaa, kauniinpaa ja upeampaa. Mitä enemmän mä käyn Usassa, katson amerikkalaisia leffoja, luen amerikkalaisia lehtiä ja kirjoja, sitä enemmän mä kaipaan Usaa ja pidän sitä kaikkein parhaimpana maana. Pääsispä taas Amerikkaan:)

Tuntuuko teistä koskaan, että jossain paikassa kaikki tuntuu turvalliselta ja tuntuu, että mitään pahaa ei voisi tapahtua siellä? Pari viikkoa sitten huomasin juuri tämän. Monelle tää paikka on varmaan koti. Mut olin taas kielileirillä ja siellä olin parhaiden kavereideni kanssa. Kaikki tuntevat kaikki ja aina on hauskaa. Siellä tuntuu siltä, kuin mitään pahaa ei voisi koskaan tapahtua ja maailma vaikuttaa paljon valoisammalta. Tosi syvällisii nää mun jutut... Mut täl viikonloppuna on taas leiri.

Ja yks uutinen viel. Mä en tykkää kenestäkää. Mikä on aika outoo, koska melkee koko elämäni ajan mä oon tykänny ainaki vähä jostai tyypist. Mut nyt mä en tykkää kenestäkää. Kaikki tyypit mun koulus on niin maalaisjunttei, et ei voi tykätä. Ja ne tyypit kenest mä voisin tykätä, asuu Turus ja sinne on täält jotai tunnin ajomatka ja niit tyyppei mä nään vaa noin joka toinen kuukaus, ni on vähä hankalaa. Et sillee sit...