Siis kyllähän se on ihan mahtavaa, kun rahaa on ja elämä on joskus aika glamouria. Mutta ei elämä kuitenkaan aina niin hienoa ole. Esimerkiksi koulussa minua kohdeltiin eritavalla kuin muita. Jos menin muutamaksi viikoksi ulkomaille ja jouduin olemaan pois koulusta, minun piti tehdä paljon enemmän tehtäviä kuin muiden. Ennen lomaani opettaja antaa kaikki tehtävät mitkä minun pitää tehdä, mutta yleensä hän antoi niitä enemmän kuin mitä tunneilla loppujen lopuksi tehtiin. Hän saattoi esimerkiksi sanoa "No ei tää kappale oo niin tärkee, hypätään tää vaan yli!" Eli sitä oltiin sitten tehty ihan turhaan vaikka kuinka monta tehtävää. Ja sen lisäksi oli ylimääräisiä esitelmiä ja aamunavauksia. Kiva kun yöllä tulee väsyneenä kotiin ja jo seuraavana päivänä pitäisi mennä kouluun ja sitten keskellä yötä pitää alkaa kirjoittaa jotain kauhean pitkää ainetta tai askarrella isolle paperille kuvia ja tietoa kyseisestä maasta missä olin ollut. Se on niin epäreilua, sillä minua rangaistaan siitä, että isälläni on vähän enemmän rahaa kuin muilla. Kerrankin kun olin ollut kuukauden ulkomailla, yhden päivän aikana piti tehdä koko kuukauden tehtävät.