Eli siis mä selitän mun kaikista kavereista etunimen ensimmäisellä kirjaimella tai sitten jos on samoja niin etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet. Mutta listaan tähän nyt jotai kavereita, mitkä esiityy aika usein mun blogissa ja selvennän vähän.

E, R ja I ovat kaikki mun koulussa ja ovat mun hyviä kavereita. E ja I ovat kasilla ja samalla luokalla ja R on mun kanssa samalla luokalla.

Ässä (ennen oli vaan S) on R:n suuri ihastus, päätyy todennäköisesti vielä joskus yhteen.

Dr. T ja T ovat parhaat kaverini, jotka asuvat Turussa.

EL on entinen ihastukseni, mutta enää en tule hänestä varmaan puhumaan niin paljon. Ennen mainitsin kyllä usein.

Muita turkulaisia kavereitani saatan joskus myös mainita, kuten esimerkiksi V, Sixpäck ja J.

 

Sitten leiriin, joka oli viikonloppuna. Aika samanlainen kuin ennenkin, paitsi se oli pelkästään "isoille" suunniteltu eli 14-vuotiaille tai sitä vanhemmille (itse ja kaverini emme ole ihan vielä 14, mutta päästiin silti). Hauskaa oli kuten normaalisti, valittettavast Sixpäck ja EL ei päässy. Mutta sitten lauantai noin kolmelta yöllä, yksi kaverini päätti pistää pystyyn Talentin. Ei siinä mitään, mutta J päättikin voittaa strippaamalla. Ensin kaikki luulivat, että J vain vitsailee, mutta seuraavassa hetkessä olivatkin J:n housut ja paita lähteneet. Tytöt suorastaan sekosivat.. Minä mukaan lukien:) Voittajasta oltiin ihan yksimielisiä. Sen jälkeen kaikki seurasivat J.tä joka paikkaan, mikä olikin aika huvittavaa. Mistään muusta ei puhuttukkaan sen jälkeen, kuin J:n vatsalihaksista. Itse olen pitänyt J:tä ihan vain kaverina, mutta nyt vasta huomasin, kuinka hyvännäköinen hän on (se kundi kuule osaa stripata!). En siis hänestä vieläkään tykkää, ihan vain kaverina, mutta on se hauskaa, mitä pieni strippaus esitys saa aikaan..