Vaikeeta taas. Hemmetti, mä oon ihastunu neljään poikaan. Joskus mä kuvittelin et tääl tuppukyläs ei oo yhtää järkevää poikaa, mut nyt niit alkaa olla liikaaki. EL:n mä nään jo kahen viikon pääst<3 Sit on K, joka paljastu aika paskaks jätkäks, mut silti mä tykkään siit vähän. Sit on tää O, joka tyijottaa koko ajan mua ja mun kavereit. Voi kyl olla et se tuijottaa meit sen takii ku me ollaan vaan niin junttei, mut mä en jaksa välittää siit. Ja sit on taas tää iiihana H, jonka nään bussis joka päivä. Emmekä saa tietenkään unohtaa R:ä ja sen 6packiä. Kuka vois unohtaa? Mä en kyl varmaa oo 6packist selittäny ennen, mut kaverit älyis varmaa heti kenest puhun. V ainaki. Ja sit mun luokal on kans J joka on niiiin sulone. En mä siit kyl tykkää.

Näitten kirjaimien kans alkaa mennä jo sekasin, ku niit on jo niin paljon.

Hemmetti, huomen on kouluu. Kuka idiootti senki päätti?

Koska poikien kans meinaa mennä jo hermot, päätettiin yhteisymmärrykses kavereiden kaa, et ne joutais jo kaivoon. Ja sen yhen homon vois ampuu.

Mä taidan lähtee täst purkamaan vihaani jonnekki muualle.