I ja TI eros. E ja T eros. Samana iltana. En tiedä miten täs näin kävi. Oikeastaan mä arvasin, et T ja E eroaa, mut I ja TI tuli ihan yllätyksenä. R tykkää edelleen S:stä. Nykyään juttelen Dr. T:n kanssa melken joka päivä noin tunnin puhelimes. Mä oon varmaan riippuvainen siit. Tai jotain.

Mulla on kuulemma X-vartalo. (miten toiki liitty mihinkään)

Mä voisin kertoa itestäni jotain. Jotai hienoa. Vaikka 5 outoa asiaa minusta:

1. Olen kontrollifriikki. Ne ketkä ovat nähneet huoneeni, eivät kylläkään usko sitä. Koska se on kirjaimellisesti kuin pommin jäljiltä. Mutta on muutama sellainen asia, mitkä pitää aina olla järjestyksessä. Lehdet tulevat ykkösenä. Kukaan ei koskaan saa lainata lehtiäni, tai kukaan ei edes uskaltaisi. Ne ovat aina järjestyksessä, eikä niissä ole naarmuakaan. Kerran siskoni rikkoi yhden amerikkalaisen juorulehteni, ja hän katuu sitä edelleen syvästi. Kirjat ja DVD:t ovat myös aina järjestyksessä. Kukaan ei niitäkään saa lainata ja ne ovat aina aakkosjärjestyksessä.

2. Rakastun helposti tavaroihin. Yksi suurimmista rakkauksistani on punainen radio, joka on kuin suoraan 50-luvulta repäisty. Kukaan perheessäni ei ymmärrä sitä, mutta se on aivan upea. Olen rakastunut myös "omaan joulumaahaani". Se on pieni jouluasetelma(?), jossa on sellaiset eriväriset valot. Ne vaihtavat aina väriä. Saatan unohtua tuijottamaan värien vaihtelua aika kauaksikin ajaksi.

3. Yritän saada aina ihmiset yhteen. Sitten sanon niitä suunnitelmia aina visioiksi. Tää koko visio juttu on lähteny siitä, kun yks kaverini Lesbo-K (toi lempinimi on syntyny yhest tosi hauskast jutust) yritti aina saada ihmisiä yhteen. Ja sitten Lesbo-K kerto nää visiot aina mul ja lopulta mäki aloin keksimään ite niit.

4. Olen todella utelias. Siis ehkä uteliain ihminen maailmassa. Jos joku kaverini sanoo esim. näin: "Hei muuten... eiku ei sittenkään mitään", saan kauhena kohtauksen ja kyselen koko loppupäivän mitä kaverini piti sanoa. Vaikka se ei olisikaan ollut mikään tärkeä juttu. Ja mun on aina pakko olla perillä siitä, kuka tykkää kenestäkin. Se on välttämätön tieto.

5. En pidä itseäni oikeastaan mitenkään outona. Olen aika normaali tyyppi. Tai riippuu ihan mitä tarkotetaan sanalla "normaali". Olen blondi tavis, jolla saattaa olla joskus vähän hullut tai oudot ideat ja ajatukset. Elämä on.