Disco oli mahtava! Parasta oli varmaan se, kun R meni hakemaan S:ä tanssimaan. Ja S suostui! I ja mä hypittiin ilosta R:n puolesta. Ne kaks oli niin söpöjä.. No, en mäkään seinäruusuksi suostunut jäämään. Hitaita tanssin kahden luokkalaiseni kanssa ja yhden rinnakkaisluokkalaisen kanssa. Luulin aluksi, että illasta tulisi kuolettavan tylsä, mutta se kääntyikin aivan loistavaksi.

Tänään oli joku homo enkun koe. Ja opon ope väitti, että me ollaan jotenkin "levottomalla tuulella". Me vai? Meiän luokkahan on täynnä enkeleitä(lue: huligaaneja). 5 tyyppiä on mun luokalt saanu varmaan jo jälki-istuntoo.

Mä olen muuten piilonero.

E sai koko ajan jotai ihme kohtauksii. Heilus ku mikäki vähä-älynen ja huus aina jotai. Mut minkäs sille voi. E nyt vaan on niin E.

Piti kirjottaa enkuks parhaasta kaverista. Dr. T sai sen kunnian, et pääsi mun aineeseen. Kunnia todellakin...

Ai niin, uusin visiokin on kehitteillä. Mun luokkalainen T ja I. Siinä on kyllä söpö pari. I:llä on jo T:n numero. T tykkää ihan selväst I:stä. Tää voi onnistuakin...